Regulamentul magazinului online

Termenii și condițiile magazinului online www.restilo.ro

 

Regulamentul magazinului online restilo.ro (denumit în continuare "Regulament") este valabil din 20 decembrie 2022.

 

Regulamentul definește condițiile generale, regulile și modalitatea de vânzare efectuată de FLHF S.A. cu sediul social în Wrocław (50 - 304) la ul. Słonimskiego 1A, prin intermediul magazinului online la www.restilo.ro, inclusiv de ex. condițiile de plasare a comenzilor pentru bunuri disponibile în Magazin, regulile de livrare a bunurilor comandate către Client, modalitatea și data plății prețului, drepturile aferente retragerii din contract și regulile de depunere a reclamațiilor.

 

În plus, Regulamentele precizează termenii și condițiile pentru furnizarea de către FLHF S.A. servicii electronice gratuite - păstrarea Contului.

 

Glosar:

 

Magazin - un magazin online care operează la adresa www.restilo.ro administrat de Vânzător, vânzând bunuri prin Internet.

 

Vânzător - FLHF Spółka Akcyjna cu sediul social în Wrocław (50 - 304) la ul. Słonimskiego 1A, înscrisă în Registrul Antreprenorilor al Registrului Curții Naționale ținut de Judecătoria Wrocław-Fabryczna din Wrocław, Secția a 6-a Comercială a Registrului Tribunalului Național sub numărul KRS: 0000728264, NIP: 8982242989, capital social: REGON609386 în valoare de 1.500.000,00 PLN plătită integral.

 

Zile lucrătoare - toate zilele săptămânii de luni până vineri, excluzând sărbătorile legale.

 

Timp de finalizare a comenzii - perioada în care Magazinul va transfera comanda către transportatorul care efectuează forma de livrare selectată de Client.

 

Întreprinzător individual cu drepturi de consumator - o persoană fizică care desfășoară activitate de afaceri (proprietate individuală) care încheie un acord cu Vânzătorul direct legat de activitatea sa comercială, care nu este de natură profesională pentru persoana respectivă, care rezultă în special din subiectul desfășurat de acesta, pus la dispoziție în baza prevederilor privind Registrul central și Informațiile privind activitatea economică.

 

Client - persoană fizică, persoană juridică sau altă unitate organizatorică, ale cărei prevederi acordă capacitate juridică, deținând un Cont de Client sau încheie un contract cu Vânzătorul prin intermediul Magazinului.


Cont de client - un panou individual de administrare a clienților creat după înregistrarea în Magazin, folosit, printre altele, pentru pentru a procesa comenzile plasate, a verifica istoricul comenzilor, datele privind plățile și supraplățile pentru comenzi.

 

Consumator - un client care este o persoană fizică care încheie un contract cu Vânzătorul prin intermediul Magazinului în scopuri care nu au legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională.


Transfer electronic - plata efectuată de Client dintr-un cont bancar on-line prin intermediul platformei Tpay.com.

 

Reglementări - acest document.

 

RODO - Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a astfel de date și abrogarea Directivei 95/46/CE.

 

DETALII DE CONTACT ALE VÂNZĂTORULUI

 

Detalii de contact:

  • adresă de e-mail: info@restilo.ro;
  • Adresa pentru returnarea mărfurilor: Ogorului 3G (depozit FAN Courier) 410554 Oradea.

 

 

I. FURNIZARE ELECTRONICĂ DE SERVICII

 § 1 Tipul și domeniul de aplicare al serviciilor furnizate electronic

 

1. Serviciul furnizat electronic în baza Regulamentelor constă în organizarea vânzării de mărfuri prin intermediul Magazinului, prin activarea achizițiilor în Magazin folosind Contul de Client.

2. Contul de client este un instrument disponibil în sistemul Magazinului după introducerea adresei de e-mail și a parolei, permițând, printre altele, urmărirea stării comenzii pe site-ul Magazinului, vizualizarea istoricului comenzilor, editarea datelor clienților și schimbarea parolei, modificarea și corectarea datelor personale etc.

3. Clientul are, de asemenea, dreptul de a face o achiziție în Magazin fără a fi nevoie să se înregistreze și să creeze un Cont de client.

4. Crearea unui cont de client necesită înregistrare. Înregistrarea este gratuită și voluntară. După înregistrare, este creat un cont individual de client. Pentru a se înregistra, Clientul trebuie să completeze formularul de înregistrare furnizând: adresa de e-mail activă, parola (vizibilă numai pentru Client), prenume (sau denumirea companiei), prenume (sau NIP), adresa completă de reședință/înregistrat. birou și numărul de telefon mobil, pentru a confirma, de asemenea, că ați citit Regulamentul și că acceptați prevederile acestuia. Făcând clic pe câmpul „Următorul” se încheie procesul de înregistrare și se confirmă exactitatea datelor furnizate în formularul de înregistrare. Clientul va primi apoi un e-mail de confirmare a login-ului și a parolei către Contul de client la adresa de e-mail furnizată.

5. Contractul de furnizare de servicii electronice se încheie prin activarea începerii utilizării Contului Client de către Client.

6. Încheierea unui contract de furnizare de servicii electronice echivalează cu transmiterea de către Destinatarul Serviciului a următoarelor declarații:

a) Am citit și acceptat integral prevederile Regulamentelor care constituie baza pentru încheierea contractului,

b) Încep să folosesc serviciile în mod voluntar,

c) datele conținute în formularul de înregistrare sunt adevărate și nu încalcă drepturile terților,

d) Sunt de acord cu încheierea contractului pe cale electronică,

e) Sunt de acord să primesc informații despre sistem, mesaje de la Operator și informații despre dificultăți, modificări sau întreruperi tehnice în funcționarea Magazinului cu datele de corespondență indicate în formularul de înregistrare.

7. Vânzătorul nu este responsabil pentru incapacitatea sau dificultățile în utilizarea Magazinului, care rezultă din motive imputabile Clientului, în special pentru pierderea Clientului sau pentru obținerea parolei de către terți.

8. Clientul poate rezilia contractul de furnizare de servicii electronice în orice moment. Clientul poate rezilia contractul de furnizare de servicii electronice prin ștergerea Contului de Client sau prin trimiterea unei declarații de reziliere a contractului la următoarea adresă de e-mail: info @restilo.ro sau în scris la adresa sediului social al Magazinului. Într-un astfel de caz, acordul este reziliat la ștergerea Contului de client sau la primirea de către Vânzător a unei notificări de reziliere a contractului.

9. Vânzătorul poate rezilia în orice moment contractul de furnizare a serviciilor electronice de menținere a Contului de Client cu Clientul prin trimiterea unei declarații relevante la adresa de e-mail furnizată de Client. Contractul este apoi reziliat în ziua primirii declarației de reziliere a contractului de către Client.

10. Vânzătorul poate rezilia contractul de furnizare a serviciilor electronice de menținere a Contului Clientului cu Clientul cu efect imediat și fără a fi nevoie să îl cheme pe Client pentru a opri în prealabil încălcările, inclusiv în cazul încălcării grave a prevederilor Reglementări ale Clientului, în special dacă:

a) scopul înregistrării sau modul de utilizare a serviciilor este în mod evident contrar regulilor și scopului magazinului,

b) activitatea Clientului este contrară normelor morale aplicabile, solicită violență sau comiterea unei infracțiuni, precum și dacă încalcă drepturile terților,

c) a primit o notificare oficială cu privire la natura ilegală a datelor furnizate sau a activităților conexe,

11. O declarație de reziliere prin notificare a contractului de furnizare de servicii electronice depusă de Vânzător va fi trimisă la adresa de e-mail furnizată în Contul de client.

12. Rezilierea prin notificare sau rezilierea contractului de furnizare de servicii electronice nu afectează executarea contractelor de vânzare deja încheiate, în special executarea comenzilor plasate de Client înainte de transmiterea sau primirea unei declarații de reziliere a contractului.

 

§2. Termeni și condiții

 

1. Pentru a utiliza serviciile oferite în temeiul prezentului Regulament, Clientul trebuie să aibă:

a) versiunea actuală a browserului web Internet Explorer sau Mozilla FireFox sau Chrome sau Safari sau Opera;

b) monitor cu o rezoluție de 1024×768.

2. În cazul în care Clientul utilizează hardware și software care nu îndeplinește cerințele tehnice prevăzute la alin 1 de mai sus, Vanzatorul nu garanteaza buna functionare a aplicatiei si prevede ca aceasta poate avea un impact negativ asupra calitatii serviciilor oferite.

3. Este interzis Clientului să furnizeze conținut ilegal sau ofensator, precum și să întreprindă acțiuni care pot cauza perturbări sau deteriorarea site-ului.

4. Clienții au dreptul de a depune reclamații în chestiuni legate de serviciile furnizate electronic. Reclamațiile privind serviciile electronice pot fi depuse în scris la următoarea adresă: Ogorului 3G (depozit FAN Courier), 410554 Oradea sau sub formă de corespondență electronică la următoarea adresă: info@restilo.ro;

5. O reclamație depusă corect trebuie să conțină cel puțin următoarele date:

a) Desemnarea clientului;

b) o descriere a problemei care stă la baza depunerii unei reclamații.

6. Reclamațiile vor fi luate în considerare în termen de 14 zile de la primirea lor de către Vânzător, cu toate acestea, această perioadă poate fi prelungită în situația în care, din cauza numărului de reclamații luate în considerare sau a apariției altor circumstanțe neimputabile și independente de Vânzător, se ține seama de Reclamația Clientului în această perioadă nu va fi posibilă, pe care Clientul va fi informat la adresa de e-mail furnizată.

 

§3. Obiectul contractului de vânzare

 

Obiectul contractului de vânzare încheiat între Vânzător și Client îl constituie bunurile enumerate și descrise pe site-ul Magazinului în momentul plasării comenzii. Vânzătorul depune toate eforturile pentru a se asigura că oferta prezentată pe site-ul Magazinului este mereu la zi. Cu toate acestea, în cazul în care unele dintre bunurile oferite sunt indisponibile în acest moment, Vânzătorul se obligă să informeze imediat Clientul despre situație telefonic sau electronic.

§4. Prețurile produselor

 

1. Prețurile tuturor bunurilor din magazin sunt exprimate în zloți polonezi și specifică valoarea brută, adică include taxa pe valoarea adăugată (TVA).

2. Pretul dat pentru fiecare produs este obligatoriu in momentul plasarii comenzii de catre Client.

3. Magazinul își rezervă dreptul de a modifica prețurile mărfurilor, de a efectua și de a anula campanii promoționale și de vânzări sau de a aduce modificări acestora. Promoțiile din Magazin nu pot fi combinate, cu excepția cazului în care reglementările promoției prevăd altfel.

4. Costurile de livrare a mărfurilor sunt suportate de Magazin. Livrarea mărfurilor are loc în forma selectată și specificată de Client.

 

§5. Comenzi

 

1. Clientul poate plasa comenzi pe toată durata funcționării site-ului, adică 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi, prin intermediul site-ului www.restilo.ro. Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică și de sărbători vor fi luate în considerare în următoarea zi lucrătoare.

2. Condiția pentru executarea comenzii plasate pe site-ul Magazinului este completarea corectă a formularului de pe site și furnizarea numărului de telefon și a adresei de e-mail.

3. Pentru a plasa o Comandă prin Internet în Magazin, trebuie să:

a) accesați site-ul web al magazinului;

b) selectați produsul care face obiectul comenzii și cantitatea acestuia, apoi faceți clic pe butonul „Adaugă în coș”;

c) mergeți la coș și selectați:

  • cantitatea de bunuri comandate;
  • modul de livrare;
  • modul de plată;
  • și suplimentar, dacă este necesar, completați câmpul „Comentarii la comandă”;

d) faceți clic pe butonul „următorul” și accesați formularul de comandă;

e) în formularul de comandă, introduceți datele dumneavoastră și adresa la care urmează să fie livrate bunurile. În plus, clientul poate fi de acord să primească informații despre produse noi, reduceri, promoții și alte informații comerciale;

f) citiți Regulamentul și apoi marcați că Regulamentul este acceptat;

g) faceți clic pe butonul „următorul”;

h) verificați corectitudinea datelor și cunoașteți costul total al comenzii;

i) faceți clic pe butonul „comandă”;

j) efectuați o plată online sau o plată prin formular poștal.

4. După plasarea comenzii de către Client, Vânzătorul generează un e-mail (trimis la adresa furnizată în comandă), care va conține confirmarea comenzii și instrucțiuni suplimentare:

a. în cazul plății cu cardul de credit - un link către tranzacție direct pe site-ul www.payu.pl.

5. În cazul comenzilor plasate pe site-ul Magazinului, contractul de vânzare se încheie în momentul în care Clientul primește e-mailul menționat la alin. 4 de mai sus.

6. Dacă nu este posibilă confirmarea comenzii din vina Clientului (de exemplu, număr de telefon sau adresă de e-mail incorectă) în termen de 48 de ore, aceasta va fi anulată. De asemenea, vânzătorul va avea dreptul de a anula comanda în cazul introducerii unor date incomplete sau false care pot împiedica executarea contractului de vânzare.

7. Perioada de valabilitate a comenzii in cazul schimbarii metodei de plata de la plata online la plata ramburs este de 3 zile de la data trimiterii acesteia. În cazul în care Clientul nu plătește suma datorată în temeiul comenzii în perioada menționată mai sus, comanda este anulată și Clientul nu poate cere implementarea acesteia de la Vânzător.

 

§6. Metode de plată

 

Clientul poate alege una dintre următoarele forme de plată pentru comandă, alegând una dintre metodele de plată disponibile:

a) plata prin intermediul unui operator de plată online,

b) plata prin scrisoare la oficiul poștal.

 

§7. Durate și costuri de livrare

 

1. Livrarea mărfurilor comandate are loc:

a) în cazul comenzilor plătite prin transfer bancar - după ce fondurile au fost creditate în contul bancar al Magazinului - în zile lucrătoare, în termen de 2 (două) zile lucrătoare din ziua lucrătoare următoare zilei în care fondurile au fost creditat.

2. Toate expedierile sunt trimise prin intermediul DPD Polska Sp. z o. o. Timpul de livrare estimat este de până la 2 zile lucrătoare de la expediere.

3. Marfa achizitionata se livreaza numai in Romania.

4. Clientul, primind coletul odata cu comanda, are posibilitatea de a verifica starea coletului. În caz de deteriorare sau de manipulare a ambalajului, trebuie întocmit un protocol în prezența curierului. Clientul este obligat să transmită Magazinului raportul de deteriorare împreună cu reclamația, ceea ce va facilita luarea în considerare a acesteia. De asemenea, clientul poate refuza ridicarea unui colet deteriorat.

5. Data comenzii sau a unei părți a comenzii este considerată a fi data trimiterii mărfurilor către Client.

6. Fiecare livrare este însoțită de o confirmare de cumpărare (chitanță sau factură cu TVA, în funcție de câmpul selectat din formularul de comandă).

7. În lipsa Clientului la adresa indicată ca adresă de expediere, curierul lasă o notificare cu informații despre data și locul primirii expedierii.

 

§8. Garanții și reclamații

 

1. În cazul în care mărfurile sunt în contradicție cu contractul, clientul are dreptul să depună o reclamație în temeiul garanției direct la service-ul producătorului sau să depună o reclamație în Magazin în temeiul garanției.

2. Produsele selectate sunt acoperite de garanție. Condițiile detaliate de garanție și durata acesteia sunt furnizate în cardul de garanție emis de garant.

3. În cazul nerespectării bunurilor cu contractul, Clientul are dreptul de a depune o reclamație în Magazin. Vânzătorul este răspunzător față de client dacă bunurile vândute prezintă un defect fizic sau juridic, prin care:

a) un defect fizic ar trebui să fie înțeles ca nerespectarea bunurilor cu contractul de vânzare, în special dacă bunurile:

  • nu are proprietățile pe care bunurile de acest tip ar trebui să le aibă datorită scopului specificat în contractul de vânzare sau care rezultă din circumstanțe sau destinație;
  • nu are proprietățile despre care vânzătorul le-a asigurat Clientului;
  • a fost livrat Clientului incomplet (de exemplu, instrucțiunile lipsesc dacă sunt atașate de producător);

b) un defect legal trebuie înțeles ca nerespectarea bunurilor cu contractul de vânzare, în special dacă bunurile:

  • este deținut de o terță parte;
  • este grevat de dreptul unui terț;
  • restricțiile privind utilizarea sau eliminarea bunurilor rezultă dintr-o decizie sau o hotărâre a unei autorități competente.

4. Un defect fizic nu este o pierdere sau o deteriorare a mărfurilor, despre care clientul a fost informat înainte de a face achiziția și a fost de acord să trimită bunurile într-o astfel de stare.

5. În cazul nerespectării bunurilor cu contractul, Clientul are dreptul de a depune o reclamație în Magazin. O reclamație poate fi depusă: în persoană, prin telefon, prin scrisoare recomandată sau prin e-mail la următoarea adresă: info@restilo.ro. Acest drept se datorează în termen de 2 (doi) ani de la data livrării mărfii. Clientul poate returna marfa prin posta economica la adresa Magazinului pentru livrare: Ogorului 3G (depozit FAN Courier) 410554 Oradea.

6. Reclamația trebuie să conțină cel puțin numele, prenumele și adresa de e-mail utilizate de Client la plasarea comenzii, specificarea bunurilor care fac obiectul reclamației și o descriere a rezervărilor efectuate, împreună cu solicitarea Clientului legată de reclamație. O reclamație depusă în scris trebuie să includă și adresa de corespondență a Clientului. În lipsa celor de mai sus date, Vânzătorul poate solicita Clientului să completeze cele menționate mai sus date.

7. Ca parte a reclamației, Clientul poate solicita:

a) repararea bunurilor;

b) înlocuiți bunurile cu altele fără defecte;

c) reducerea prețului;

d) retragerea din contract - dacă defectul este semnificativ.

8. Clientul trebuie să depună o reclamație în termen de un an de la data constatării defectului. Cu toate acestea, termenul de depunere a unei reclamații nu se poate încheia înainte de sfârșitul perioadei de doi ani de răspundere a Vânzătorului pentru bunuri. În cazul Clienților care nu sunt consumatori sau întreprinzători individuali cu drepturi de consumator, defectul trebuie raportat imediat după descoperirea defectului, sub sancțiunea pierderii dreptului de exercitare a drepturilor de garanție.

9. În termen de 14 zile, vânzătorul va răspunde la reclamația privind mărfurile depusă de client și îl va anunța cum să procedeze.

10. Răspunderea vânzătorului pentru daunele față de clienții care nu sunt consumatori sau antreprenori individuali cu drepturi de consumator este limitată la suma pe care clientul a plătit-o pentru bunurile vizate de reclamație și suma echivalentă cu costul livrării acesteia, dacă face obiectul reclamației. este, de asemenea, livrare. În cazul în care Vânzătorul consideră că reclamația este justificată, un astfel de Client va primi bunuri fără defecte sau i se va returna prețul bunurilor. Alegerea metodei de satisfacere a reclamațiilor în acest caz aparține Vânzătorului, iar sarcina probei că articolul vândut are defecte este în sarcina Clientului care nu este Consumator sau Antreprenor Individual cu drepturi de Consumator.

11. În cazul în care reclamația este acceptată, Vânzătorul va acoperi costul retrimiterii bunurilor către Client. Rambursările se fac în conformitate cu regulile descrise în Regulament.

 

§9. Retragere și retur

 

1. Fiecare client se poate retrage din contractul de vanzare incheiat cu Vanzatorul fara a indica niciun motiv in termen de 360 ​​de zile de la data primirii bunurilor achizitionate. Pentru a respecta acest termen, este suficient să trimiteți o declarație înainte de expirarea acesteia în scris la adresa Vânzătorului sau prin e-mail la adresa de e-mail: info@restilo.ro. Un model de declarație de retragere din Contractul de vânzare este furnizat de către Vânzător la sfârșitul Regulamentului și poate fi utilizat de către Client.

2. Bunurile returnate trebuie returnate imediat, dar nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data depunerii declarației de retragere la următoarea adresă:

 

Ogorului 3G (depozit FAN Courier)

410554 Oradea

 

într-o stare fără urme de utilizare într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor. Produsul returnat nu poate purta urme de utilizare și trebuie să aibă ambalajul original. Mobila după asamblarea completă nu este returnabilă.

3. Costul returnării bunurilor către Vânzător în cazul retragerii din contractul la distanță până la 20 PLN va fi suportat de către Vânzător. Costul de returnare a mărfurilor către Vânzător care depășește această sumă este suportat de Client. De asemenea, Clientul poate primi bunurile direct de la Client printr-o companie de curierat selectată de Vânzător pe cheltuiala Vânzătorului.

4. Prețul plătit de Client pentru bunuri va fi returnat imediat, dar nu mai târziu de 14 zile prin transfer bancar în contul bancar al Clientului indicat Vânzătorului, cu excepția cazului în care Clientul a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de returnare, care nu implică orice costuri pentru el. Vânzătorul poate reține rambursarea până la primirea bunurilor înapoi sau la livrarea dovezii de trimitere înapoi a bunurilor, în funcție de evenimentul care are loc primul.

5. În cazul returnării bunurilor, al unei reclamații care are ca rezultat schimbul de bunuri sau al acordării unei reduceri post-vânzare, Vânzătorul emite o factură corectivă pe baza aranjamentelor prealabile încheiate cu Cumpărătorul.

 

§10. Politica privind datele personale și cookie-urile

 

Dispozițiile privind protecția datelor personale ale Clienților și a cookie-urilor utilizate de Magazin pot fi găsite în Politica de confidențialitate disponibilă la: https://restilo.ro/polityka-aktywnosci

 

§11. Dispoziții finale

 

1. Toate bunurile, numele și mărcile comerciale publicate pe site-ul web al Magazinului sunt utilizate numai în scopuri de identificare și pot fi mărci comerciale înregistrate ale proprietarilor respectivi.

2. Conținutul site-urilor Magazinului nu constituie o ofertă comercială în sensul art. 543 din Codul civil, dar ar trebui tratată ca o invitație la încheierea unui contract. Informațiile despre bunurile afișate pe pagini nu înseamnă că bunurile sunt disponibile în prezent în depozitul Magazinului.

3. Magazinul informează că informațiile despre mărfurile prezentate pe site-ul Magazinului sunt în concordanță cu datele din catalogul producătorilor.

4. Descrierile și fotografiile produselor provin din baza de date deținută de Magazin. Orice utilizare comercială a informațiilor despre produse din baza de date a companiei este interzisă.

5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul. Clienții vor fi anunțați cu privire la fiecare modificare a Regulamentului prin e-mail la adresa de e-mail furnizată și prin informațiile conținute pe site-ul Magazinului. Clienții care sunt consumatori sau întreprinzători individuali cu drepturi de consumator au dreptul de a rezilia contractul de furnizare de servicii electronice sau contractul de vânzare în termen de 14 zile de la data notificării prin e-mail despre modificarea. vigoare la data indicată de Magazin, nu mai scurt de 7 zile de la data punerii lor disponibile pe site-ul Magazinului. Vânzătorul asigură și garantează că comenzile plasate înainte de data intrării în vigoare a modificărilor la prezentul Regulament sunt implementate pe baza prevederilor în vigoare la data plasării comenzii.

6. În cazul unor litigii la care Consumatorul este parte, Consumatorul are opțiunea de a utiliza mijloace extrajudiciare de soluționare a plângerilor și de urmărire a reclamațiilor. În special, Consumatorul poate obține asistență gratuită în soluționarea litigiului dintre Client și Vânzător, folosind și asistența gratuită a ombudsmanului pentru consumatori (municipal) sau a organizației sociale ale cărei sarcini includ protecția consumatorilor.

7. În cazul litigiilor la care este parte Clientul care nu este Consumator sau Antreprenor Individual cu drepturi de Consumator, instanța comună competentă pentru sediul Vânzătorului este competentă să soluționeze litigiul.

8. În chestiunile care nu sunt reglementate de prezentele Regulamente, se aplică prevederile legislației poloneze, în special Legea din 23 aprilie 1964 - Codul civil, Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor și Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii prin e-mail.

Aceste Regulament este valabil de la: 01.01.2021.

 

 

 

 

 

ȘABLAN DE DECLARAȚIE DE RETRAGERE DIN CONTRACTUL

 

 

Activat ................................... . ..............

 

Vânzător:

FLHF SPÓŁKA AKCYJNA

cu sediul social în Wrocław (50 - 304) la ul. Słonimskiego 1A, înscrisă în Registrul Antreprenorilor al Registrului Curții Naționale ținut de Judecătoria Wrocław - Fabryczna din Wrocław, Secția a 6-a Comercială a Registrului Tribunalului Național sub numărul KRS: 0000728264, NIP: 8982242989, capital social: REGON609386 în valoare de 1.500.000,00 PLN vărsată integral.

 

Cumpărător:

Nume și prenume: ................................................. ... ................................

Adresa: ................................................ ... .................................

Adresă de e-mail: ................................................ .. ............................

Numele companiei (numai pentru antreprenori): ________________________________

NIP (numai pentru antreprenori): _________________________________________

 

 

DECLARAȚIE DE RESPONSABILITATE

 

Eu, subsemnatul __________, vă informez prin prezenta despre retragerea mea din contractul de vânzare a următoarelor articole:

.................................................. ................................................. < em >(introduceți aici numele Bunurilor).

 

Acordul de vânzare a fost încheiat la data de ................... (introduceți aici data încheierii contractului).< /em>

 

Bunurile au fost primite de mine la data de ................................... (v introduceți aici data primirii Bunurilor).

 

 

 

................................

Semnătura clientului

(doar dacă declarația este trimisă pe hârtie)

 

 

                              

 

To Top