Reclamații și retururi

 

Reclamații și returnări

 

Satisfacția clientului este prioritatea noastră. Ne dorim ca plăcerea dvs. de a face cumpărături la Restilo să dureze cât mai mult posibil, motiv pentru care am decis să introducem o politică atractivă de retur și reclamații.

 

Returnări

 

Vă puteți retrage din contract fără a indica niciun motiv în termen de 360 ​​de zile de la data primirii mărfurilor. Produsul returnat nu poate purta urme de utilizare și trebuie să aibă ambalajul original. Mobila după asamblarea completă nu este returnabilă. Pentru a se retrage din contract, formularul semnat „declarație de retragere din contract” trebuie completat corespunzător și trimis Vânzătorului, constituind un atașament la Regulament LINK și plasat în partea de jos a paginii.

Adresă de retur:

 

Ogorului 3G (depozit FAN Courier)

410554 Oradea

  

  1. 1. Restilo are o politică de returnare gratuită. Returul se poate face în două moduri: prin dulapuri pentru colete InPost și firma de curierat DPD. Pentru a efectua o rambursare prin InPost, accesați http://poczkiezwroty.pl sau în aplicația InPost și căutați numele magazinului nostru. Apoi puneți pachetul în orice dulap pentru pachete. Nu este nevoie să imprimați o etichetă. Cu toate acestea, selectând retur prin DPD , accesați site-ul web https://www.dpd.com/pl/pl/my-dpd/dpd-returns/, completați datele solicitate și comandați unui curier să ridice sau să ducă coletul la orice punct de preluare DPD. În caz de probleme cu returnarea, vă rugăm să contactați Biroul de Servicii Clienți prin e-mail: info@restilo.ro
  2.  
  3. 2. Costul returnării bunurilor către Vânzător în cazul retragerii din contractul la distanță până la suma de trimitere a coletului sub 20 PLN este suportat de către Vânzător. Costul de returnare a mărfurilor către Vânzător care depășește această sumă va fi suportat de Cumpărător. Pentru a obține rambursarea costurilor de transport suportate, dovada taxei de curier trebuie trimisă Vânzătorului la adresa de e-mail de mai sus.
  4.  
  5. 3. Bunurile returnate trebuie să aibă ambalajul original. Produsele fără ambalaj original nu vor fi acceptate în depozit.
  6.  
  7. 4. De asemenea, bunurile pot fi returnate independent la adresa de depozit de mai sus în termen de 360 ​​(trei sute șaizeci) de zile de la data primirii mărfurilor. În acest caz, o declarație de retragere din contract trebuie depusă la adresa de e-mail a Biroului de Servicii Clienți.
  8.  
  9. 5. Banii vor fi returnați imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data primirii returului la depozit prin virament bancar în contul bancar din care a fost achitată comanda sau în alt mod indicat de Client.

 

 

Reclamații

 

Dacă mărfurile nu sunt conforme cu contractul, puteți depune o reclamație în temeiul garanției direct pe site-ul producătorului  sau depuneți o reclamație în Magazin în temeiul garanției.

1. Bunurile selectate sunt acoperite de garanție. Condițiile detaliate de garanție și durata acesteia sunt furnizate în cardul de garanție emis de garant.

2. În cazul nerespectării bunurilor cu contractul, Clientul are dreptul de a depune o reclamație în Magazin. Vânzătorul este răspunzător față de client dacă bunurile vândute prezintă un defect fizic sau legal și:

a. un defect fizic trebuie înțeles ca nerespectarea bunurilor cu contractul de vânzare, în special dacă bunurile:

-         nu are proprietăți pe care bunurile de acest tip ar trebui să le aibă datorită scopului specificat în contractul de vânzare sau rezultate din împrejurări sau destinație

-         nu are proprietățile despre care vânzătorul le-a asigurat clientului.

-         a fost eliberat Clientului incomplet (de exemplu, instrucțiunile lipsesc dacă sunt atașate de producător).

b. un defect legal trebuie înțeles ca nerespectarea bunurilor cu contractul de vânzare, în special dacă bunurile:

-         este deținut de o terță parte,

-         este grevat de dreptul unui terț,

-         restricția privind utilizarea sau eliminarea bunurilor rezultă din decizia sau hotărârea autorității competente.

3. Un defect fizic nu este o pierdere sau deteriorare a mărfii, despre care clientul a fost informat înainte de a efectua achiziția și a fost de acord să trimită bunurile într-o astfel de stare.

4. În cazul nerespectării bunurilor cu contractul, Clientul are dreptul de a depune o reclamație în Magazin. O reclamație poate fi depusă: în persoană, prin telefon, prin scrisoare recomandată sau prin e-mail la următoarea adresă: info@restilo.ro. Acest drept se datorează în termen de 2 (doi) ani de la data livrării mărfii. Clientul poate returna marfa prin posta economica la adresa Magazinului pentru livrare: Ogorului 3G (depozit FAN Courier), 410554 Oradea.

5. Pentru a lua în considerare reclamația mărfurilor, Clientul trebuie să trimită sau să livreze bunurile reclamate împreună cu dovada care confirmă achiziția acesteia de la Vânzător (aceasta poate fi, de exemplu, o chitanță, o factură, o dovadă de plată pentru o anumită Comandă) .

6. Reclamația trebuie să conțină cel puțin numele, prenumele și adresa de e-mail utilizate de Client la plasarea comenzii, specificarea bunurilor care fac obiectul reclamației și o descriere a rezervărilor efectuate, împreună cu solicitarea Clientului legată de reclamație. O reclamație depusă în scris trebuie să includă și adresa de corespondență a Clientului. În lipsa celor de mai sus date, Vânzătorul poate solicita Clientului să completeze cele menționate mai sus date.

7. Ca parte a depunerii unei reclamații, Clientul  poate solicita:

a. repara marfa;

b. schimb de mărfuri cu altele fără defecte;

c. reducerea prețului;

d. retragerea din contract – dacă defectul este semnificativ.

8. Clientul trebuie să depună o reclamație în termen de un an de la data constatării defectului. Cu toate acestea, termenul de depunere a unei reclamații nu se poate încheia înainte de sfârșitul perioadei de doi ani de răspundere a Vânzătorului pentru bunuri. În cazul Clienților care nu sunt consumatori, notificarea trebuie făcută imediat după descoperirea defectului.

9. Vânzătorul va răspunde reclamației privind mărfurile depuse de client în termen de 14 zile și îl va notifica cu privire la procedura ulterioară.

10. Răspunderea Vânzătorului față de Clienții care nu sunt consumatori este limitată la suma plătită de respectivul Client pentru bunurile vizate de reclamație și suma echivalentă cu costul livrării acesteia, dacă obiectul reclamației este și livrarea. În cazul în care Vânzătorul consideră că reclamația este justificată, un astfel de Client va primi bunuri fără defecte sau i se va returna prețul bunurilor. Alegerea metodei de satisfacere a pretențiilor care decurg din reclamație în acest caz aparține Vânzătorului, iar sarcina probei că articolul vândut are defecte revine Clientului care nu este consumator.

11. Dacă reclamația este acceptată, Vânzătorul va acoperi costul retrimiterii bunurilor către Client. Rambursarea se face conform regulilor descrise în Regulamentul LINK .  

 

To Top